27 iul. 2011

Părintele Arsenie Papacioc

"Dacă te temi de moarte, nu poţi apăra şi nu poţi să dai cuvînt bun. Trebuie să trăim cu conştiinţa morţii; nu putem ocoli moartea şi toată viaţa ne pregătim pentru ea. Dar dincolo de moarte ne aşteaptă fericirea veşnică, dacă îl urmăm pe Hristos. Aşadar, orice preot, ca şi orice creştin, trebuie să mărturisească Adevărul cu orice preţ. Căci, pînă la urmă, nici nu avem ce pierde. În cel mai rău caz ne omoară, dar pentru asta nu trebuie să ne îndulcim poziţia. Sînt duhovnici buni la noi, însă e nevoie de eroism să împlineşti cunoştinţele."

Un comentariu:

  1. Cu ceva vreme in urma(pana sa-mi pierd unicul fiu)imi era frica de moarte...dar acum,apropiindu-ma de Dumnezeu,am inteles ca de fapt moartea este o continuare a vietii dar intr-un alt plan.Acum o astept (desi mai am mult de lucrat cu mine )ca pe o intalnire cu Dumnezeu si o reantalnire cu fiul meu.

    RăspundețiȘtergere